Blogg Blogg Blogging

Heeeeej HOPP!


näe, ja vet inte riktigt.. eller vänta lite.. jooooooo!

Jag har rätt mkt just nu.
Plus att min dator är lite trött.
Måste skicka in den på lagning, SUCK!
Kul när man köper en ny dator..

MEN:

Just nu bjuder jag på en header helt gratis, så passa på!
I gengälld vill jag att ni länkar till min blogg och skriver att jag gör headers för 399:-

Låter väl som en bra deal!?

För mer info kan ni maila mig på [email protected]

OBS!
Jag måste få tillbaka datorn från lagningen först innan jag kan gör en header..
Så just nu får ni har lite tålamod, men maila kan ni ju alltid göra ;)


Kommentarer
Postat av: Millah - väntar första barnet ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-11-10 @ 07:31:34
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Elsa

hej jag håller på att starta en kvallerblogg och jag såg din fina header på gossips.se och jag indrar om jag skulle kunna få ta den och ha som header på min nya blogg jag lovar att jag kan länka dig och jag kan skriva in längst ner på headern att det är du som har designat den ha det bra // Elsa

Ps. jag vill ha en egen header till min privata blogg också

2011-11-23 @ 10:01:25
URL: http://zinderellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0