saknad.

Älskade Dalarna.
Du är vacker på sommaren med all din grönska och blomsterbädd.
Med all din vänskap och familjära kärlek.

Dina ljusa sommarnätter genom skratt och fest.
Jag saknar dig - Jag saknar dig i Stockholm.



Att vara speciell. Här är alla speciella - här är jag ingen.
Hemma är jag annorlunda, men här är jag bara "en i mängden".

Men jag är speciell, har alltid varit och kommer alltid att vara.
Fast på ett annorlund sätt, kanske beroende på vart jag bor.
Jag tänker väldigt mycket, för mycket, säger Thomas.
Är ofta orolig och vill hela tiden få bekräftelse på att jag är speciell, på ett bra sätt såklart.



Jag har mina framtidsplaner klara, nu gäller det bara att lägga korten rätt.

BTW. Nu har jag slutat snusa igen. DAG 4 utan nikotin, jag är så jävla duktig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0