blogging.

jag måste bara skriva av mig lite.
det är mkt på tapeten nu.

nästa vecka har jog o thomas lite minisemester.
vi ska resa lite överallt o hälsa på släkt o vänner i södra sverige.
veckan avrundas i göteborg med liseberg, green day och hotell (Y)

NICE!

ska kanske köpa bil innan dess också.
får se vad banken säger.. :)

Och så går min provanställning ut snart också.
närmare bestämt den 18:e juni.
ska jobba på lite extra hårt nu fram tills dess - vill verkligen - VERKLIGEN-!- vara kvar på jobbet. stormtrivs!


sen var vi o tittade på vår första husvisning här om dagen också..
jättemysigt torp utanför västerhaninge.
men det va för mkt jobb o för liten trädgård, samt för nära hästar - typiskt allergisk! :/

nej nu ska jah fixa iordning mig och fara till jobbet.
har mkt att göra idag! - effektivitet är min prio 1!




JAG ÄR FORTFARANDE JÄVLIGT KÄÄÄÄÄR!!!
vi firade precis 11 månader <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0