Tillbaka till slutet.

.. ja där vi slutade här om dagen.
Kommer att bli massa bilder i detta inlägg.
Först och främst vill jag bara visa hur min supersnygga adidaströja ser ut.
(som jag köpte för presenkortet som jag fick av aelsk <3)

Adidas Hoddie från Intersport

Sen vill jag även visa jackorna jag köpte förra helgen som jag är sååååå glad över :D
2 st Roxyjackor som jag köpte av en tjej på blocket.
500 kr st. Väldigt lite använda; OCH SÅ BILLIGT :D

I love Roxy <3


Sen då över till min önskelista, eftersom jag fyller år snart.
22, jag börjar bli gammal :O usch åldersnoja.
Tur att man inte behöver blir vuxen bara för att man blir äldre.
Dricka kaffe är inget för mig ;)

1.Projektor
2. TV
3. Kamera-objektiv
4. GH - till wii
5. Snowboardboots/hjälm
6. Sodastreamer
7. MAC-dator
8. Aukustisk elgitarr
9. Cross/fiddy
10. Hörlurar rosa skullcandy
11. Parfym Jean Paul
12. Wii Fit Plus


Önska kan man ju alltid ;)



Och listan är ju såklart för julen också.
Men helst skulle jag vilja ha en Fiddy i födelsedagspresent, det vore sjukt kul att ha o köra med ute på landet :))

Puss så länge :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0