Tankar.

Först tänkte jag dela med mig av min spotify - plalist.
VARNING! - väldigt blandat. :)

http://open.spotify.com/user/heart87/playlist/2ywSRX81XK1vYvmty5439z

Idag gillar jag "Whatcha Say - Jason Derulo"
Underbar låt, även om det är en remix.

"Whatcha Say - Jason Derulo"

Jag ska ta kort på mina senaste inköp i morgon och lägga upp här.
Bland annat 2 Roxy jackor och min Adidaströja som jag köpte på intersport. :)

Sen kommer jag även att lägga upp en önsklista - jag fyller ju snart år ;)
Bland annat så vill jag ha en ny parfym.
Emmy hade den här(?) och jag gillade den skarp. :)

Jean Paul Classique

Nej, nu ska jag försöka sova.
Bilder och önskelista imon :)

Puss! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0