Sömnlös natt.

Fy fan..
..somnade väl inte förrän i morse nån gång.
Nej, idag blir det inge koffein för min del.. kan inte alls sova med det i kroppen.
Ont i magen, sen blev jag hungrig och om det inte var nog med det så hade jag en otroligt pigg jäkla katt! :P
Så jag använde tiden till att köra en ny banner till bloggen som jag är supernöjd med. 


Så här liten var Sessan när vi hämtade henne för över ett år sen.
Jag älsklar min underbara katt <3


Maria är här idag, vilket känns bra. Hennes närvaro får mig att må bättre.
Idag har vi relativt fullt upp på jobbet. Drygt.
Längtar tills i helgen. Myspys med aelsk, me like! Och efterlängtat fredagsmys.
Ska nog bunka upp me ostbågar och chips framför TVn! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0