..som om inte dagen var skit som den var redan.

fuck off!


Om du skulle försvinna ur mitt liv,
så skulle det vara enkelt att bara ta ett kliv.
Bort från detta till ingenstans,
och vips var jag borta, bara inte fanns...

Känslorna för oss lika så,
ingen idé att leta efter oss två.
Oss fanns det ingen kvar av,
inte på denna sida, utanför min grav.

Jorden snurrar inte längre, allt är tyst,
fåglarnas sång är ljudlös och solen är okysst.
Molnen är gråa och himlen är svart,
det verkar som att dagen blivit natt.

Ingenting fungerar ingenting är helt,
inte ens kärleken som var så het.
Allt är kallt som under jorden,
jag hör dig mumla just dom orden.

Marken under existerar inte,
aska är det enda som finns'te.
Kärlekens glädje försvann,
och alla världens hörn stod i brand.

Thomas, jag älskar dig och du är den som får mig att orka..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0