Södertälje.

Igår var jag till S-tälje och träffade Emmy.
Det var sjukt länge sen. Typ 4 år eller något sånt..
Ändå kändes det som igår. Härligt :D
Först gick vi runt i centrum, kollade lite butiker..
Ja, Presenkortet från Thomas på Intersport spenderades relativt omgående.
En SUPERSNYGG tröja rikare gick vi på Sandy's och åt; bakad potatis med kyckling och curryröra. YUMMY!
Dessutom med mitt fina rabattkuponger från "Lördagshäftet" så fick vi 2-för-1! Kan det bli bättre!?
Nej :P Det blir absolut fler gånger på Sandy's. Trevlig personal också!
Efter någon timmes renodlat tjejsnack så gick vi vidare i några fler affärer och nån timme senare åkte vi hem till henne och fikade, Te & Chokladbit. Me Like...
Efterlängtat möte vill jag lova :P
..planerat minst ett halvår tillbaka.. ungefär.
Fick även träffa Emmy's kille och deras 2 (kanske inte de sötaste jag sett) katter.


Emmy - Lånad bild.

Runt 19-tiden åkte jag hem till älsklingen och som vanligt väntade kvällsfika - varmchoklad och smörgås.
Jag säger ju det - han ÄR underbar.

Och han är även anledningen till att jag börjat blogga igen, eftersom jag har lite överflöd på känslor.
Ja, jag är kär! Fortfarande...(!) nykär t o m.
Det pirrar i magen - varje dag. Snart 5 månader, jag vet.. det låter kanske fjantigt.. men jag brukar inte känna såhär.....

MEN, det är underbart!
Puss!
:*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0