skithelg.

nu var det en vecka sen jag skrev sist.
..så vi börjar där vi slutade.
bion förra helgen blev blev inte 2012, vi såg Zombieland istället, -medelkul.
skrattade väl till några ggr, men så hysteriskt roligt var det inte..


Under veckan har jag varit väldigt duktig. under mina 2 och en halv lediga dagar så har jag varit ute och gått/powerwalkat/joggat och t o m sprungit. så blir det följande lediga dagar också.
Jag ska verkligen börja mitt nya nyttigare liv och träna så ofta jag kan.
I torsdags var jag och vaccinerade mig mot svininfluensan - jag har astma, så jag tillhör en riskgrupp.
Skönt att ha det gjort, så man törs ta i dörrhantag igen.

Nu till denna helveteshelg då.

1. Jag jobbar - det säger väl det mesta?
2. Jag har ont i armen efter sprutan.
3. Jag har mens.
4. Jag bet sönder min framtand igår när jag satt på jobbet och grinade inför en massa folk *lipsill*
5. Jag fick sova ensam i natt - Thomas inte hemma ;(

- tur att man har underbara vänner.
Anna följde till akuten(ska tillbaka till tandläkarn på måndag), Jonathan & Maria fanns på telefonen och sen Sebbe idag på jobbet...
När jag kom hit till jobbet i morse så skiner han upp och säger:
"Titta vad jag har gjort till dig idag"
På mitt skrivbord står en kopp hallon-te och en munk med rosa glasyr och strössel på.  :D 
Sååååå sött! ^^ Gullunge!
 

Sebbe är för det mesta en skitunge - men han kan då göra mig glad =)




Såhär fin var globen när jag hämtade Anna igår..Tack för att du följde med mig!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0