Pimpa min dator.

..det är precis vad jag gjort.
Svart dekorplast med rosa satintygsmönster på.
Efter nån timmes pillande och skärande med rakblad så såg min dator betydligt mer personlig ut.
Det finns flera olika självhäftande plaster att välja på och datorn blir lätt lite mer häftig.
Funkar lika bra på bärbar som på stationär.
Är man lite fingerfärdigoch tålmodig så kan man skära ut mönster och pimpa telefonen också.

Jag köpte mitt på Kreatima, Sveavägen för ett ganska bra pris.
Finns även några alternativ på webben, men jag rekomenderar att åka dit, för det fanns ett betydligt större utbud i butiken. Kolla annars på http://www.kreatima.se


Ja, så här ser resultatet ut - mycket nöjd!


Rösta på min bild här! ;D
Boost-my-ego



Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0