Onsdags-mys?

Mmm.. Ikväll väntar massage hemma.
Min älskling är underbarast -tro mig. Han är Mr Perfect!


Älskling <3

Thomas och David kommer strax förbi och hälsar på mig på jobbet.
Älsklingen har haft en liten mini-semester och varit ledig sen i lördags, härligt..
..så vi fick några dagar tillsammans där..




...hm, jag kom precis på en idé på en julklapp till familjen Lennström.. :D
Tjoho, så var det problemet löst ^^
Ja, det blir en härlig jul.

Thomas, Mathias, Morfar Henry, Elisabeth, Lasse och hans två döttrar, Moster Sussi, Viktor och deras barn och förmodligen så kommer väl Björne och Annelie över också.. MYCKET folk är det. :D



Som ni ser så har jag uppdaterat designen lite.. det kommer förmodligen mer ändringar sen, när lusten och kreativiteten känner för det..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0