Mätt och belåten.

Åh, så duktiga vi är på o laga mat.. lite FÖR bra tror jag.
Mycket kärlek i den. ^^
Hade ju tänkt att jag skulle lägga ut en bild på resultatet av pajen, men när den väl var klar så var vi så otroligt hungriga så det var bara att hugga in.
*Matlåda till jobbet imon* - ja just ja.. jag ska jobba imon. SUCK!
Men men..bara 2,5 dagar den här veckan, överlever nog.

I morse gjorde jag en supergod kärleks-smoothie. (eget recept)
Jordgubbar och banan + grädde, mjölk och violglass.. garnerat med hallon & kanel!
NUMNUM! :D

Idag har jag och älsk varit på läkarmissionens second hand i Alby.
Som tur var så var bokhyllan (70 kr) kvar som jag hade kollat in för nån månad sen.
Den passade perfekt och äntligen kunde jag ställa undan lite prylar och skit som haft stående framme allt för länge.

Hittade även 3 gamla tavlor (69 kr st) på underbara Disney karaktärer som så småningom ska upp i ett barnrum! :)
Och en spegeltavla med Coca Cola-motiv (35 kr).
Hittade även en skjorta för 20 kr.
Kommer bilder sen.
Jag ÄLSKAR loppisar!
Älskar att fynd och leta.
Underbart!


BTW så vill jag bättre på min önskelista ytterligare.

IKEA är ett bra ställe..
..och jag tycker om lampor..


Vägglampa - Musik 299 kr på IKEA

Två st sådanna önskar jag mig att ha på varsinn sida om min spegel.
Just nu är det rätt mörkt i mitt rum vill jag säga.


Blir nog lite efterrätt sen. Ska göra egen vanlijyoghurt och skära upp lite mer frukt.
YUMMIE! :)

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0