Lyckan.

Jag vet verkligen inte vart jag ska börja.

- Jag är jävligt kär iaf.
Han är underbar. Thomas heter han, ett år äldre än jag och stjäntecknet Oxe.
Utbildad båtmekaniker men jobbar som industri smed.
Vacker som få - ögon som får mig att smälta och ett leende utan dess like.
Tycker om att fotografera naturen, köra bil och åka snowboard.
Är en jäkel på att laga mat och har en kattflicka hemma.
Och hans kropp - ja, vad kan man mer begära av en karl - attraktiv och konstnärligt utsmyckad, med i mina ögon smakfulla tatueringar.

Piercing i tungan.... mmm........ mysigt - minst sagt JA!

Han är omtänksam och gosig, en riktig hemmafixare med allt vad det innebär.
Är glad i hatten, en riktig pratkvarn och festens mittpunkt ibland. Trivs bland folk och kan föra sig socialt.
Men samtidigt, lugn, tystlåten och förstående.
Han har helt enkelt allt -  ALLT jag någonsin drömt om. Kort och gott.



Här om dagen kom han med mat till mig på jobbet, för jag hade glömt att ta med matlåda.. så jag messade honom och när han slutade kom han förbi hos mig.
- Fiskgratäng
- 2 äpplen
- Tuggummi

och..
ett presentkort på Intersport för 200 kr.

Såååå sött!

De pengarna var lättspenderade....
Fortsättning följer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0