Lördagsmys.

Äntligen kan jag andas igen.
Var på apoteket igår och köpte ett näs-spray som faktiskt(!) funkar..
Livet känns lite lättare och härligt annorlunda! :D


Ikväll blire LÖRDAGSMYS med Aelsk, Pyret & Anden :)
Vi ska på Heron city och gå på bio och se 2012.. den verkar bra, fast recensionerna säger något helt annat tyvärr.
Jag hoppas att jag inte blir besviken, för så är då fallet de senaste gångerna jag varit på bio, tyvärr.


2012 - Mayakalendern tar slut då

Sen ska vi käka någonstans och sen drar vi hem till Anna, till hennes nya lägenhet, drickea lite vin o spelar lite sällskapsspel, TP :)
Väntar på att älsklingen ska bli klar så att vi kan åka hem till mig så att jag kan göra mig i ordning.
Ska miisa lite med Sessan också innan vi drar.


Lördagsmys med dessa puddingar ;)


Så skönt o va ledig. känns som en hel evighet sen.
Vill vara ledig med Maria snart så vi kan hitta på något.
Nästa helg jobbar jag igen..
Sen är jag ledig måndag-tisdag, på min fördelsedag :D
...undrar vad man får i present!
Hoppas man får en tårta iaf :))




^^

så länge..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0