Kvinnan i mitt liv.

Jag har en bästa vän. Maria heter hon. Kallas för Ia och Mia.
Finns alltid där - no matter what.
Smartaste blondinen på jorden.
Vi har hemlisar tillsammans som ingen annan vet, och vi litar på varann till 110%.
Jag skulle aldrig svika den här tjejen och den finns ingen kvinna som hon.
Hon förtjänar det absolut bästa och lite till.

Man har alltid kul med henne.
Vi är som två 14-åriga superpinglor när vi umgås. Dampar, flummar och skrattar - bara massa tok hela tiden :)) <3
Och, man blir alltid för full när man umgås med henne.. haha.. x)
Nedaför följer bilder på henne som jag älskar mest i hela världen.
 


Hyllning till min käresta

Önskar dig all lycka i livet gumman.
Vore inte hel utan dig.
Best-friends-4-ever-tatuering, nästa <3

Älskar dig!

Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0