Jobba.

...fast det blir bara 3 timmar idag. :)
Min otroligt snälla kollega Petra ställde upp för mig så att jag får gå på Mat & Vin - Mässan.
Ska dit med aelsk, hans far Björne och hans dam.
Dock blir det nyktert, men det gör inget.. ska bli otroligt trevligt iaf.

 



Nu har jag plattat håret och ska alldeles strax åka till jobbet som sagt.
Kramas lite med Ia innan hon drar.. <3 känns som en hel evighet!
Jag har även vart duktig o bäddat sängen fint och snart är alla mina enorma tvätthögar inne i graderoberna igen.
SUCK! :)

Jag har varit duktig och varit ute o gått idag i 45 minuter också. POWER-WALK!
Jätteskönt, så får man lite endorfiner när man ska stå ut med o jobba.
SKriver om ett tag igen.. Måste åka nu!


Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0