16 dagar kvar.

Hittade såklart ett linne igår som jag blev kär i. Satt o bläddra i en tidning och fastnade direkt.


Lindex för 149 kr

Nu sitter jag på jobbet idag igen, längtar hem till älsklingen som vanligt och hoppas att dagen går fort och smärtfritt.
Klockan är tjugo över tio och jag har inte ätit någon frukost, vilket medgjort att jag redan är sugen på min lunch...


Min favorit från Findus

Kycklingfilé Curry 390g

Ingredienser:
Kokt ris, skummjölk, kycklingfilé 17%, morötter, broccoli, äpplen, grädde, vegetabilisk olja, modifierad stärkelse, salt, vetestärkelse, kryddor (bl. a. curry med bockhornsklöver, vitlök), jästextrakt, druvsocker, socker, grönsaksextrakt (morot, purjolök, persilja), stabiliseringsmedel (E331, E500) och kryddextrakt. Salthalt: 0,5%. En portion (390 g) ger dig 99 g grönsaker och frukt. Läs alltid på förpackningen, innehållsdeklarationen kan ha ändrats.

Näringsvärde per 100g:
Energi 470kJ/110kcal, Protein 6.5 g, Kolhydrat 17 g varav sockerarter 2 g, Fett 2 g varav mättat fett 0.8 g,
Kostfibrer 1 g, Natrium 0.2 g, Vitamin A 90 µg, Vitamin C 5 mg



Jag har ju ganska mycket dötid på mitt jobb.. vilket gör att jag hinner tänka ganska mycket. De senaste veckorna har tankarna hamnat på julklappsinköp. Därför vill jag rekomendera några internetsiter som man kan köpa hem häftiga prylar till sina småbröder, fina saker till mamma och udda ting till pappa, på.

Ta en titt och se om du hittar något roligt.
Nu ska jag äta lunch och kika lite på Bluebox :)


Puss så länge :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0